Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2019

Έτσι θα δουλεύει το backward compatibility στο PlayStation 5

Είναι γεγονός ότι η επόμενη κονσόλα της Sony, είτε θα ονομάζεται "PlayStation 5", είτε κάπως αλλιώς, θα έχει συμβατότητα με τα παιχνίδια του PS4.

Μία νέα πατέντα της Sony μας δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για το πως θα λειτουργεί η συμβατότητα αυτή.

Η πατέντα ανακαλύφθηκε από το Twisted Voxel και περιγράφει πως η κονσόλα θα χειρίζεται τα παιχνίδια του PS4 και σε γενικές γραμμές, αφήνοντας έξω τεχνικές λεπτομέρειες, θα δουλεύει ως εξής:

Πρώτα, το παιχνίδι θα "φορτώνεται" από το hardware το οποίο έχει σχεδιαστεί για να καταγράφει τα χαρακτηριστικά της επίδοσης ενός παιχνιδιού. Έπειτα, το ίδιο παιχνίδι, θα "φορτώνεται" στο νέο hardware το οποίο θα τρέχει το παιχνίδι στο maximum των δυνατοτήτων του, με βάση τις προηγούμενες "εγγραφές" από την πρώτη λειτουργία.

Αυτό σημαίνει ότι το παιχνίδι θα φορτώνεται δύο φορές, ώστε να ανιχνευτούν οι μέγιστες δυνατότητες που μπορεί να τρέξει ομαλά το παιχνίδι.

Αν και πιστεύω ότι η Sony το κάνει αυτό, ώστε με το "καλημέρα" η κονσόλα να έχει έτοιμη βιβλιοθήκη παιχνιδιών, το PS4 έχει μια πολύ δυνατή βιβλιοθήκη τίτλων, τόσο first όσο και third party και η προς τα πίσω συμβατότητα σίγουρα είναι ένα θετικό ατού της νέας κονσόλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου